Organizator:

20 lat marki Memento

25.07.2019 12:00:00

Podziel się

W 2020 roku minie dokładnie 20 lat, od kiedy odbyło się pierwsze spotkanie branży funeralnej pod nazwą Memento. Zobacz, jak było!

Uczestniczyło w nich dwudziestu wystawców oraz blisko tysiąc zwiedzających reprezentujących zakłady pogrzebowe. Wynik ten okazał się dużym sukcesem, zważywszy na skromną reklamę i marketing, jakim zostało objęte przedsięwzięcie.

Bez wątpienia prestiżu i wysokiej rangi społecznej nadała wystawie obecność Prymasa Polski Kardynała Józefa Glempa, który, wygłaszając Liturgię, wyraził aprobatę dla tego rodzaju inicjatywy oraz uznanie dla pracy wykonywanej przez przedsiębiorców z sektora cmentarno-pogrzebowego.

Targom „Memento” towarzyszyła również wystawa samochodów pogrzebowych, wśród których można było oglądać Polonezy, Ople oraz Mercedesy. Dla najbardziej wymagających i zamożnych przedsiębiorców z sektora pogrzebowego przygotowano ekskluzywny model „Mercedes-Bella”, charakteryzujący się trwałością, estetyką i bogatym wyposażeniem.

Wśród wystawców znalazły się również przedsiębiorstwa oferujące ubrania dla pracowników funeralnych i służb cmentarnych oraz odzież dla zmarłych i rodzin w żałobie. Podczas targów został zorganizowany specjalny pokaz odzieży dla pracowników instytucji i firm funeralnych. Pokaz wzbudził ogromne zainteresowanie i sensacje. Relacje z wybiegu transmitowały największe stacje telewizyjne, a dokumentacja fotograficzna została zamieszczona w najpopularniejszych, ogólnopolskich gazetach.